Persoonlijk contact

Wij ontmoeten u graag! Neem contact op voor een persoonlijke rondleiding of maak kennis met ons tijdens één van onze andere activiteiten!

Persoonlijke rondleiding

Voor een fijne schooltijd is een prettige sfeer op school net zo belangrijk als de kwaliteit van het onderwijs. Wij snappen daarom goed dat u de sfeer op onze school zelf wilt ervaren! Wij nodigen u van harte uit voor een persoonlijk gesprek met onze interim directrice Sanne van Gulik of met onze adjunct-directeur Michelle in den Bosch. Zij zullen u het een en ander vertellen over de school en u krijgt een rondleiding, zodat u een goed beeld krijgt of Vlinderboom past bij u en uw kind. Bovendien is uw kind ook welkom bij dit gesprek! U mag ons altijd bellen voor het maken van een afspraak, of vul het contactformulier in. Wij nemen binnen een week contact met u op om een afspraak te maken.

Persoonlijke rondleiding Vlinderboom Octant Pijnacker
Inloopkwartier Vlinderboom Octant Pijnacker

Inloop en Open Lesweek

Wij vinden het fijn om u te ontmoeten. Wij zien ouders als partners en vinden het belangrijk om u te betrekken bij de school. Tussen 08.20-08.30 uur bent u dan ook van harte welkom om uw kind naar school te brengen. Uw kind van groep 1 kunt u tot aan de klasdeur brengen. In groep 2 en 3 kunt u uw kind tot de herfstvakantie naar de klas tot aan de klasdeur brengen. Groep 4 t/m 8 (en de groepen 2 en 3 na de herfstvakantie) zijn zelfstandig en kunnen zelf de school in. U kunt ze gedag zeggen bij de schooldeur.

Om een kijkje te nemen in de school is er vijf keer per jaar een inloop waarbij uw kind iets kan laten zien wat hij doet in de klas. Dit is direct 's morgens bij de inloop. Ook zal er voor de groepen 2 t/m 8 een Open Lesweek plaatsvinden, waarbij u een les kunt bijwonen.

In de jaarkalender zijn de inloopdagen en de Open Lesweek opgenomen. Wij houden u ook op de hoogte via onze maandelijkse nieuwsbrief.

Inloopkwartier Vlinderboom Octant Pijnacker

Blijf op de hoogte

We houden u op verschillende manieren op de hoogte van de ontwikkeling van uw kind en van schoolzaken. Op deze pagina leest u over de vaste contactmomenten die wij met u als ouder creëren.